Soffan - The place to be

Ja mina kära vänner, nu ligger jag här igen på min älskade plats i soffan :) Sjukt skönt är det, dock måste jag resa på mig och plocka in käket och byta till myskläder. Blev rätt så nyss klar i stallet, eller ja det var väl ett tag sen men :P Helt okej eftermiddag ändå, fodringen och det gick rätt smidigt.

Nu ska jag snacke med lite vänner hemifrån och sakna bynn ännu mer, haha. Men det går väl över tills imorgon :) Fundrar dock på att åka hem i oktober redan, hem och säga hej en liten sväng bara! Sen ska jag kolla på nån bra film. Går det nått på TV ikväll?

Pözz


Ior min lilla loppa på promenix

Blid på Raffe innan han flyttade till Norge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0