Trött måndag

Idag var det riktigt, riktigt segt! Men loppan gick igenom besikningen u.a och många av pollarna fick besök av tandläkaren så rätt bra dag ändå :) Red också, gick hyffsat och odjuret blir snällare för var dag som går.

Annars har jag bara kikat på Idol och tänkt tanken om att åka och handla men sedan snabbt avslagit den då jag såg hur skön soffan såg ut... Vad är det med soffor?! Käkat lever har jag gjort idag med, gött var det!
När jag gick och släckte i stallet kom jag även på att vi har rätt många och roliga smeknamn på hästarna här. Kan nämna några som Hibbe, Bubba, Bambi, Ior, Zune, Snurre, Toni och Bellis :P Någon som kan gissa vad någon av dom heter egentligen? ;)

Godnatt alldeles för sent!
Imorgon, eller onsdag, ska jag lägga min röst till valet 2010!
Gryyyyyymt..


Cohiba a.k.a  ???????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0