Chill-mode sunday

God kväll!

 

Har ni kommit ur eran bakis-koma? Såg att det var festligheter på gång hemma i byn så jag kan gissa att några mår mindre bra idag ;) Jag själv har mått helt fantastiskt faktiskt. Som jag sa i natt-inlägget så var vi på bio igår och sen halvsov jag framför TVn. Mer spännande än så blev inte min lördag, och framför allt inte min söndag heller. Har bara legat på soffan tillsammans med katten. Verrrry nice.

 

Det tråkiga är ju att när man inte gör nånting på dagen så hinner man ju tänka så mycket. Bajs... Man känner alltid av de tomrum som finns då... Men jag antar att det bara är att ställa in järn-läget på max och trycka på autopilot-knappen så blir det nog bra. Jag planerar ju en resa när min tid här på Gränsbo är över! Det blir ingen långresa denna gång, utan bara som en belöning till mig själv och bara få åka bort ett par-tre veckor och slappa och ta hand om mig själv :) Resesällskapet är inte bokat så om du känner för en go-resa med sol, bad och paraplydrinkar så är det bara att börja lägga undan cash! Tänker mig nått i stil med Thailand, men är givetvis öppen för förslag!

 

Nehej, om man ska ta och gå och kvälla kanske. Lite svårt dock med tanke på att jag somnade vid halv 4 i natt... Men får la göra ett försök. Kom på nu att jag saknar min familj
jättemycket :( Nåväl, snart jul!

 

Godnattpuss

 

Hittade en jätte gammal bild från en natt-cykling vi gjorde typ 2006?

God damn, I miss those times...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0