Jag skyller på mitt internet

God kväll än en gång!

 

Jag är väl medveten om att jag bloggar extremt dåligt men jag har faktiskt en ursäkt för det, och det är mitt förjävliga internet. Det har börjat krångla så sjukt mkt nu senaste månaderna, bara segar ner och man får vänta typ en kvart på att en sida ska laddas, typ som den för att skriva detta inlägg. Detta gör att jag knappt orkar starta datorn efter som väntetid VS aktiv tid blir 3-0. Har väldigt mycket jag vill skriva om, men som vanligt så är internet nog uppvärmt lagom till man måste sova. :(

 

Ska skriva ett renodlat inlägg om EM och dess ekipage, men också lite om helgen som var och vad som kommer inom jobbet. Håll ut, det kommer snart. Typ en dag när mitt internet känner för att tjänstgöra mig för en gångs skull.

 

Men jag lever iallafall :)

Puss på er

 

Mina snygga vänner i Helsingborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0