Kräftfest

God kväll!

 

Har ni en bra fredagskväll? Jag har spenderat min tillsammans med 1kg kräftor och nästan ett halvkilo räkor och massa annat gött! Not so bad kan jag tycka, och summan av kardemumman är en mätt och belåten Sanna. Firade det hela tillsammans med Mia, Kristoffer och Ingmar eftersom Per och Rose är på väg på EM.

 

Idag har det varit jätte lugnt på jobbet så det har varit rätt skönt. Man behöver sånna dagar ibland :) Denna helg är jag ledig heeeeela helgen och gissa vem som ska ta en rejäl sovmorgon imorn?

Det bästa av allt på hela dagen inträffade för kanske bara en timme sen när jag var på väg in från att ha släckt stallen. Vem om inte lovely Momme stod på trappen och trampade? Har saknat henne så! Hon drar en sväng på sommaren och är ute och jagar (eller får mat hos nån haha) sen kommer hon tillbaka efter någon månad och denna gång var hon borta i ca 2. Men nu är hon tillbaka iallafall och vi har myst galet på kvällskvisten :)

 

Nu börjar ögonen bli tunga dock, så kanske ska se klart Sagan om de två tornen som går på trean och sen hoppa i säng. Imorn står bowling och bio på schemat!

 

Tack och godnatt, p

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0