Natt-blogg

Hej Hej Hej

 

Här sitter jag en lördagkväll, lite småhungrig och med svidande ögon men envisas ändå att vara vaken. Kände för en helt ledig helg och så fick det bli. Ingen utgång, bara mys. SÅ skönt det är ibland! Igår åt vi kräftor här hemma i huset, vilket var supergott. Kräftor borde man äta oftare, fast ändå inte för då tappar det ju lite sin charm och längtan. Svårt...

 

Idag då... Inte många knop inte! Vaknade vid 8 och kom på att jag skulle ge hunden medicin så jag traskade halvsovandes upp. När jag la mig i sängen igen (kunde ju inte gå upp 8 på en ledig dag.... daaaah) så kände jag att jag var hungrig mitt i allt, så upp igen och tog mig lite frukost. Hoppade ner under täcket igen och somnade om tills Mia ringde och väckte mig vid 11. Somnade dock om igen och vaknade vid halv 1 och kände att det var dags att entra dagen. La mig på soffan och blev kvar där fram till 5-snåret då jag började förbereda lite smått för matlagningen. Startade grillen och sen kom Mia och Kristoffer och vi grillade lite och pyste sedan in till stan för att se på bio. Captain America blev det och ja... Så dålig och overklig så att den blev halvbra när man kommit över den värsta "det blir inte sämre än så här"-sorgen. Väl hemma släckte jag åt pollarna och intog återigen soffläge tillsammans med Momme och här har vi legat tills nu.

Kanske dags att krypa ner men.. Då blir det ju söndag så fort :/ Nästa helg blir det iallafall fest, för då står kräftskiva på schemat! Riktig kräftskiva så att säga haha. Blir nog alla tiders!

 

Jag borde börja läsa böcker, kan vara bra för hälsan känner jag.

Godnatt fellas, take care ute i natten. Tjipp!

 

Bild från förra helgen då jag åt kräftor by my self!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0