Seg söndag...

Guten tag!

 

Idag ville mitt internet sammarbeta lite bättre så då får jag väl passa på att slänga upp ett inlägg!

 

Denna helgen har varit grym! På fredagen entrade jag Båstad för att hälsa på mina fina mediasäljare, och det slutade givetvis i fest. Haha, vi hamnade på Pepes Bodega där det kvällen i ära var Transvestitkväll! Det var vi och kvinnoklädda 50+are... Nåja, man ska vara med om allt! Lördagsförmiddagen ägnade jag till att driva bort huvudvärken och tagga för dag nr 2 som skulle innehålla 25-årsfest. Drog mig mot Halmstads landsbygd ute vid Knäred och Dans festligheter. Det bjöds på fantastiskt god mat, snapsvisor och uppträdanden. En heltrevlig kväll helt enkelt! Slutade dock hyffsat tidigt då många hållt igång för fullt sen 18.00... :)

 

Idag har jag verkligen inte gjort många knop. Slängde mig raklång på soffan direkt jag kom hem och där har jag legat från 2. Sov några timmar och försökte titta på en film men det gick inge vidare. Nu har jag ätit och släckt stallarna så det börjar väl dra ihop sig för att entra sängen. Måste dock bädda den först :(

 

Här kommer några pics!

Ha en fantastisk kväll och njut av dom sista timmarna på helgen!

Puss

 

Favvograbbarna i Båstad

Transdans

25-årsfest!

Dan och Tess!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0