Sucky day

Denna dag är inte en som jag räknar till de allra bästa dagarna i mitt liv, men vad gör väl det när man har båt? Allmänt seg och förvirrad idag, inte en endaste tanke som fastnat ordentligt. Nåväl, en skönhetssömn och sen kanske man är fit for fight igen?

 

Jag slog förresten på min första tappsko igår! Första sen jag slutade utbildningen och det är 2,5 år sen? Det var dock den lättaste av tappskor man kan slå på så det blev ju finfint men jag är lite stolt ändå ;) Idag har jag inte gjort så mkt vettigt, eller en av mina hästar gick finfint. Förvända galoppen har gått från väldigt svårt till nästan befäst och det känns superkul.

 

Imorgon gör Rose och Bocelli sin första start i EM och man kan se webbtv från FEI men det är tyvärr betalTV :/ men onlineresultat kan man se på arrangörens hemsida så kan man klicka på de orange länkarna till höger så kommer man till startlistor och resultat :) 10.15 rider Rose, så glöm inte att hålla alla tummar och tår och se till att följa resultaten!

 

Nu ska jag kvälla, puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0