Something's going on

Hola!

 

Sitter som vanligt i soffan mätt och belåten efter en suverän måltid inne i huset. Min sambo är ute på studentfirande så jag sitter här själv. Kollar för tillfället på BigBrother och ser vem som är den sista som kommer till final. Jag vet dock vem det blir så det är ju egentligen inget spännande men ändå :)

 

Idag har det varit en bra dag på jobbet! Lagom mycket osv. Red på 4åringen "Faxen" som jag fått tagit över efter Sara sen hon slutade. Gick finfint faktiskt, trevlig häst. Sen tog jag tjuren vid hornen och tog ut "den Grå" till ridhuset för en tur. Den Grå är alltså hingsten Corporal som blev godkänd hopphingst iår på bruksprovet med 9,5 på teknik och förmåga samt 9,5 på temperament och utvecklingsbarhet. Bra ridbarhet på honom, dock lite sämre med gång men i stora hela trevlig att rida.

 

Annars då, jag har börjat äta kvarg för att min sambo har introducerat det för mig. Har odlat kattgräs till min lilla misse. Jag vill träffa min Tess som är och hälsar på i Skåne. Och till sist så längtar jag så jag dör tills jag får semester. 1 månad...

 

Tjipp!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0