Danmark och tatuering

Tjenna! Long time no seen :)

 

Har varit ute på lite allt möjligt sen sist jag skrev så bloggen har hamnat i skymundan.... Shame on me! Nåja jag ska berätta om alla skojigheter som hänt i veckan...

Först var jag i Danmark på dagen på onsdagen tillsammans med Rose för hon skulle träna med Zuidenwind för Andreas Helgstrand. Dom höll till på Birkelunden och det var ingen dålig anläggning må jag säga! Sator! Det var iallafall väldigt kul att få komma iväg och få se Andreas hur han lägger upp sina träningar och tips&tricks från grunden liksom. Väldigt givande :) Zuidenwind gick jättefint!

 

Sen när vi kom hem kastade jag mig in i bilen och åkte till Åstorp och la mig på bänken för att bli tatuerad... I know! Galet... Har tänkt på det i mer än 3 år och nu äntligen blev det av! Det gjorde svinigt ont vissa stunder men annars vande man sig väldigt. Tog knappt en timme och sen kom jag hem med en finfin dalahäst på sidan :) Det har inte riktigt sjunkit in än att jag har den där, men det känns toppen!

 

Efter tatueringen åkte jag och min sambo Sara in till stan och tittade på bio, Pirates of the Caribbean i 3D blev det! Helt ok men rätt så besviken på effekterna av 3Dn för det var typ inga :/ Träffade efterlängtade Albin också!

 

Igår jobbade jag, sen på kvällen lagade jag och Mia planka till Sara som har slutat hos oss :( Dock kickade plankorna assss fullkomligt (som vanligt ;P) Sara fortsatte ut på krogen sen, men jag och Mia var fortfarande i paltkoma och Mia skulle jobba idag så vi hoppade ner i sängen. Jag vaktade Kristoffers plats eftersom han var borta. Med en snarkande hund konstant hela natten vaknade vi tillslut och åkte till Gränsbo. Jag kröp direkt ner i min säng igen, och vaknade inte förrän Tessr ringde och väckte mig vid kvart över 1. Fattar inte hur jag kan sova så länge! Nu ska jag iaf städa eftersom katten tyckte att det var för lortigt i lådan så hon kissade på min jacka så är det väl bara att börja sätta igång... Kattfan... Bilder kommer i ett nytt inlägg!

 

Birkelunden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0