Lugn helg avslutas med brunch

God morgon!

 

Har visserligen varit vaken i drygt en timme men är lite segstartad ;)

Denna helgen har varit väldigt lugn och skön och det behövdes verkligen! På fredagen var jag in och åt hos Mia och Kristoffer då min egen restaurang varit stängd sen i torsdags (Tyskland och tävlar) På fredagen bjöds det på kungskrabba och tacos i mängder så när jag åkte hem var det nästan på hyperventilationläge... Igår började jag morgoen med att få sällskap av Mias hund och vi sov skönt fram till halv 12 då jag lessnade på att höra massa snark och få kura ihop mig uppe vid kuddarna för att det inte fanns någon plats kvar åt mig. Sen städade jag lite mest hela dagen, tog en tur till Hööks och köpte mig ett par nya dojjor och ett skärp! Sjukt välbehövligt, har fått låna fårskinnsfodrade av snälla Sara då mina egna valar tagit kvällen. Sen på kvällen åkte jag in till Mia igen och denna gången bjöds det på grillad oxfilé och en sjukt god hemmagjord potatissallad (jag skar grönsakerna = extra god). När jag kom hem la jag mig på soffan och njöt till Eclipse till rätt sent, men värt!

 

Idag ska jag göra ett till städryck då jag måste göra plats för min nya roommate som kommer om ltie drygt en vecka :) Ska bli kul med lite sällskap! Sen ska jag, Mia och Sara åka till Hamnkrogen och äta brunch. Can't wait! Har alltid velat äta en riktig brunch, och plus i kanten att den får avnjutas vid stranden. Fördelen med att bo på västkusten ;)

 

Nej städa var det, höres sen med lite bilder maybe!

 

Min nya röda fara som lagrar alla mina bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0