Ny röd älskling och läskiga varselser

Godkväll!

 

Inte hänt så mycket under solen (läs: molnen) sen sist jag skrev. Jag fick hem mitt paket som jag beställt från ONOFF iallafall, med en röd snygg extern hårddisk. Min nya lilla röda älskling ;) Ska sätta mig imorgon och börja göra backup på typ alla mina bilder på datorn innan den kraschar :(

 

Sen över till det läskiga. Såg en länk på Facebook med en bild från en sån nattkamera vid en åtel. Och jag kan säga att jag kommer typ drömma mardrömmar nu. Vad i helvete är det för nån varelse? Kan vara bland det läskigaste som jag sett!

 

Kan också upplysa om att det var Saddam Hussein som hängdes förut, och att Usama Bin Laden är skjuten. Det var allt jag hade att komma denna afton så nu tackar jag för mig och hoppar i säng! Hoppas ni slipper drömma mardrömmar efter denna bild!

 

LÄNK ifall ni vill se bilden i sin helhet. Hur äcklig?!?!?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla den här filmen..

http://www.youtube.com/watch?v=ogLyzTbFX_M&feature=player_embedded

2011-06-01 @ 23:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0