Samboliv

God kväll!

 

Länge sen jag skrev nu men det har varit så mycket annat på hela tiden så jag har liksom lite glömt. I söndags var det iallafall treårstest som gick av stapeln, och min lilla flicka fick diplom :) Hon skulle dock fått högre poäng men det är inte lätt när domarna är lite... Men hon var fin iaf :) På söndag kväll flyttade dessutom min nya sambo in här, och det känns väldigt trevligt med sällskap. Hon kanske dessutom får mig att börja springa igen.... Hehhe

 

Imorgon är en väldigt speciell dag. På dagen ska jag få följa med Rose till Danmark och se på när hon tränar för Andreas Helgstrand, vilket ska bli jätte kul! Han är en väldigt skicklig ryttare så ska bli kul och se hans träningsmetoder osv. Sen på kvällen händer förhopningsvis något spännande, men än så länge en hemlis ;)

 

Just nu hade jag inte mycket mer att dela med mig,

men jag återkommer imorgon med bilder från Danmark osv! Guten nacht! :)

 

 

Jag och den "lilla" treåringen på nästan 1,80!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0