Treårstest

Nu har treårstesten dragit igång, och första hästen härifrån gick bra och fick 49p och diplom! :) Nästa visning blir på fredag och sen söndag, min ska visas på söndag :)

 

Har inte hänt överdrivet mycket sen jag skrev sist, iofs var det jävligt länge sen... I helgen åt vi som sagt brunch på söndagen men det tror jag att jag skrev, sen i måndags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde haha. Igår grillade jag, Mia och Kristoffer på stranden efter jobbet vilket var jäkligt trevligt :) Idag hälsade jag på grisarna lite, och sen sovit på soffan. Måste ta tag i städningen eftersom min nya roommate troligen flyttar in på söndag. Just nu är det liiiite ont om plats men det kommer göras ;) Har idag ätit svensk nypotatis också, här nere i Skåne är man helt vild i nypotatis? Kan inte påminna mig att det är sånt drag hemma så att man är villig att betala över 60:-/kg :P Men gött var det, och jag åt till och med sill. Både matjessill och inlagd. Vad har hänt?

 

Ser fram emot nästa vecka, och sen blickar jag mot sista helgen i Maj för då ska vi ha avslutningsfest för Sara som ska sluta här och det görs bäst på Bahnhof där det är utepremiär. Sjukt tråkigt att hon ska sluta dock... :/

 

nej nu måste jag hoppa i säng verkligen, synd att man måste äta nattmat här för det blir så sena kvällar. Men men, man kan inte ha det heeeelt perfa ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0